Friday, December 30, 2005

Al-Marhabba


Selepas kejayaan Chofu sai dan mendapat keuntungan berjuta2 rupiah itu, tiba masanya untuk menghabiskan duit tersebut. Setelah berconference beratus2 kali, akhirnya majlis mohor raja-raja Dentsudai telah memutuskan untuk makan-makan di kedai Pakistan, Marhabba di Ikebukuro pada Jumaat 23 December 2005 pada pukul 1200 tengahari.


gadis2 jelita riang gumbira menunggu makanan


Jejaka2 terhangat di pasaran?? oh tidak. Jejeoy, Khazirul & PakDin.

Gambar makanan takde ke? Bila dapat makanan, kamera sume lupa. Ini je lebihan2 makanan yang ada. Verdictnya, makanan sume licin hingga menjilat jari. Makan beriyani ayam, beriyani daging, keema nan, chicken pakora, sambal ayam(?), dan segala roti India yang ada kat kedai tuh. Minum lassi, chaiya, dan yang lain setakat mintak orange juice.. issh tak thrill.


Berdiri: K.Ina, Khazirul (camna boleh sesat nih?!), Bella, Nik, Fazu.
Duduk: K.Fieza, K.Yin :), Nas.
Tukang amik gambar: Jejeoy
Tidak sudi bergambar: PakDin :)


Gambar2 aksi menggoda yang lain. Threes Company: K.Ina senget kanan, senyuman manis K.Fieza dan Jejeoy, what's wrong with your eyes? Menikmata hot chaiya dengan renungan mascara maybelline. Nik & Bella dengan muka kenyang yang puas. Rabu-rabu zutto eien ni - Nasu & Fazu. Kesian Nas, letih kekenyangan makan sedap ek. PakDin memberi jelingan sipi.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home