Wednesday, June 27, 2007

kehadapan kouhai2ku

sekadar gambar hiasan


kepada sesiapa yang berkenaan,



Tahun lepas, sempai 2nen mu telah mengadakan parti memperkenalkan diri pada 10Jun. Sekarang sudah hampir masuk bulan Julai. Bilakah agak2nya kamu akan memanggil sempai2 mu ke teratakmu yang jauh di pendalaman Chofu ittew?? Selagi tidak berkenalan secara official dan menggril kamu dengan soalan2 maut, selagi itu kami akan menuntut dari kamu.

Janganlah kamu risau akan juadah apa yang kamu perlu risaukan, ramai chef2 jemputan boleh kamu pilih. Senpai Khazirul dengan nasi lemaknya, sempai Ifan dengan nasi tomatonya, senpai Fazu dengan cheesecakenya, senpai Shahida dengan mee gorengnya, senpai Najwa dengan sambal ayamnya. kui kui kui. siapa lagi? Tapi perlu diingatkan, bahawa anda hanya boleh menjemput mereka sebagai pembantu atau lebih afdal kamu practice memasak dari mereka dulu. Yang penting, juadah itu nanti adalah airtangan mu. (preassure.. preassure!! kes kes)


Oh bila la la la?



Ikhlas,
sempai2 yang masih belum puas berkenalan dengan kamu...


(pakdin, kak ina, kak an, kak bella, kak nas, kak fazu, kak shahida, kak najwa, abang fabian, abang din, abang khazirul, abang ifan, abang faisal, abang jejoey, abang maro, abang shafeeq & ariff (sebayakan dia ni?).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mak ai..letak name org lain, name sndiri tak letak tuh..sempai kak ina ngan klu bg menu restoran pon sumer die bleh wat !! lf sesuai utk keje penolongan tuh.haha...takpe2, daku percaye kpd kekreatifan fido tuh! huhu..

11:54 PM  
Blogger inarshad said...

I nak bagi peluang kat orang lain tunjuk skill memasak pulak. Inilah masa I nak merasa masakan orang lain. hihihihi.

Hooo now dah jadi Zack & Fido ek.

12:18 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home